Jawatan Kosong Salcra Samarahan 2016

Jawatan Kosong Salcra Samarahan 2016 untuk Mei.


jawatan kosong salcra samarahan 2016


Apakah SALCRA.


Sarawak Land Consolidation and Rehabilitation Authority (SALCRA) telah ditubuhkan pada bulan Mei, tahun 1976 sebagai sebuah Badan Berkanun Kerajaan di bawah Penyatuan Tanah Sarawak dan Ordinan Pihak Berkuasa Pemulihan, 1976.

Objektif SALCRA

  • Untuk meningkatkan produktiviti jangka lon dan penggunaan optimum tanah NCR dengan membangunkan dan menguruskan pembangunan tanah itu yang sebelum ini tidak digunakan sepenuhnya.
  • Untuk mewujudkan peluang pekerjaan dalam sektor pertanian.
  • Menyediakan standard yang munasabah hidup kepada penduduk luar bandar melalui tahap stabil yang lebih baik daripada pendapatan secara mampan.
  • Untuk meningkatkan kualiti hidup luar bandar melalui peruntukan mengenai menaik taraf kemudahan asas sosial dan kemudahan.
Untuk itu SALCRA terus mencari individu yang berminat serta memenuhi kelayakan seperti dalam iklan untuk memohon Jawatan Kosong Salcra Samarahan 2016. Sila rujuk maklumat dibawah untuk lebih terperinci.

Jawatan SALCRA : Polis Bantuan
Gred Jawatan : KP11
Taraf Jawatan : Tetap Tak Berpencen/Kontrak
Jumlah Kekosongan : Lapan Belas (18)
Tempat Bertugas : Kilang Kelapa Sawit/Anak Syarikat
Gaji Permulaan : Berasaskan pengalaman kerja

Maklumat terperinci mengenai jawatan

Anda boleh dapatkan malumat terperinci mengenai jawatan disini.

Cara memohon

Calon yang berminat, sila kemukakan permohonan secara bertulis dengan menyatakan butiran peribadi, persekolahan atau kelayakan lain (jika ada) dan butiran tentang perkhidmatan lepas dan bersertakan salinan-salinan sijil persekolahan, surat beranak yang telah disahkan dan sekeping gambar warna berukuran passport hendaklah disertakan bersama.

Calon yang sedang berkhidmatsedang berkhidmat dengan Kerajaan/ Badan Berkanun, Kuasa Tempatan hendaklah dihantar melalui Ketua Jabatan masing-masing. Semua permohonan hendaklah dialamatkan kepada.

Pengurus Besar,
Ibu Pejabat SALCRA,
Wisma SALCRA, No.1 Lot 2220,
Block MTLD, Jalan Dato Mohd. Musa,
94300 Kota Samarahan.
(u/p: Bahagian Sumber Manusia & Pentadbiran)
atau email kepada : nawotj65@salcra.gov.my

Tarikh tutup

27 Mei 2016

Post a Comment

0 Comments