9 Jawatan Kosong NAIM Terkini.


Naim Holdings Berhad adalah syarikat pemegangan pelaburan. Dua anak syarikat utamanya ialah Naim Land Sdn. Bhd. (NLSB) dan Naim Engineering Sdn. Bhd. 

(NESB) masing-masing terlibat dalam aktiviti pembangunan dan pembinaan harta tanah. Naim Holdings Berhad telah disenaraikan di Papan Utama Bursa Malaysia pada 12 September 2003.

Kami memberi tumpuan kepada tiga bidang perniagaan utama iaitu:

Pembangunan harta tanah bersepadu.

Projek pembinaan, kejuruteraan awam dan infrastruktur.

Minyak dan gas (projek infrastruktur dan perkhidmatan minyak dan gas melalui pelaburannya di Dayang Enterprise Holdings Berhad).

Naim adalah salah satu pemaju perbandaran terkemuka di Sarawak, dengan pengembangan unggulan di Miri, Kuching dan Bintulu. 

Naim juga merupakan Kontraktor Bumiputera Kelas A dengan pensijilan ISO 9001 dan baru-baru ini muncul sebagai salah satu kontraktor Bumiputera terbesar di Malaysia.

Melangkaui Sarawak, Naim telah melebarkan sayapnya ke Sabah melalui usaha sama dengan Samsung Korea untuk projek terminal minyak dan gas, Semenanjung Malaysia, sebagai kontraktor Malaysia Timur pertama yang dianugerahkan 2 pakej pembinaan untuk projek MRT di Lembah Klang dan Fiji, untuk projek peningkatan dan pemulihan jalan raya.

Kini NAIM mempelawa warganegara Malayia yang berminat dan sedang mencari pekerjaan agar menghantar permohonan bagi mengisi 9 Jawatan Kosong NAIM Terkini.

9 jawatan kosong naim terkini

telegram jawatan kosong



facebook jawatan kosong

MAKLUMAT TERPERINCI DAN CARA-CARA MEMOHON JAWATAN KOSONG NAIM TERKINI.

Bagi anda yang berminat dan sedang mencari pekerjaan, adalah digalakkan untuk menghantar permohonan dengan :-

Tandakan tajuk kedudukan dengan jelas di baris SUBJEK e-mel anda. E-mel tanpa tajuk pekerjaan di baris SUBJEK mungkin tidak dipertimbangkan.

Calon yang berminat dijemput untuk menulis dengan resume lengkap, dengan menyatakan butir-butir peribadi, kelayakan akademik, pengalaman bekerja, gaji semasa dan jangkaan, lokasi kerja pilihan anda, nombor telefon dan nombor pasport yang tidak dikembalikan kepada Senior Manager seperti dibawah :-


ANDA JUGA MUNGKIN MEMINATI TOPIK INI.[KLIK]
JANGAN LUPA LIKE PAGE THERJAB. BANYAK PENGALAM HIDUP DIKONGSI. [KLIK]

NAIM LAND SDN BHD
7th Floor, Wisma Naim,
2 1/2 Mile, Rock Road, 93200 Kuching Sarawak, Malaysia
TEL: +6082-226647
or Email us at: hrrecruitment@naim.com.my
Our Website: www.naim.com.my
(Only shortlisted candidates will be notified)

Post a Comment

0 Comments